Censurera allt sjukt

Det här inlägget kommer bli lika obehagligt för mig att skriva som för er att läsa, jag har nämligen åkt på en fruktansvärd magsjuka. Jag har precis tagit en dusch för att ladda batterierna, men likväl dunkar det som om en bergsget ideligen står och stångar mig i bakhuvudet. Men eftersom det varit dåligt med uppdatering den senaste tiden på grund av detta vill jag ändå posta ett inlägg.

Det hela började redan i fredags, jag skulle fixa lite saker men var helt matt i kroppen och hade varken ork eller motivation för något. Kvällen fortsatte med att jag bara blev segare och segare tills vi slutligen gick och lade oss. Vaknar flera gånger under natten av att jag har ont i magen och svettas som en fullt påklädd eskimå som kör ett spinningpass i en bastu. Min sambo undrade varför jag inte väckt henne, men personligen ser jag inte hur jag skulle må bättre av att hålla henne vaken.

Det hela eskalerar i att jag runt femtiden på natten inte står ut med mig själv och tar en dusch, vilket är mitt multiverktyg när jag mår dåligt. Eftersom jag är för trött och matt för att stå upp sitter jag i duschen och lyckas somna i denna ställning. Tids nog tar jag mig dock upp och det är då jag känner magen verkligen slå bakut. Så där hänger jag med ett ben fortfarande i duschen, över toalettstolen, i bara en handduk och kaskadvomerar som en smutsig snöslunga. Sedan dess har mitt liv i över ett dygn bestått av att sova, duscha och konstant uppsöka toaletten för tömning från diverse håll och kanter.

Idag är jag något bättre, fortfarande helt utslagen men åtminstone i vaket tillstånd och toalettbesöken har begränsats till normal nivå. Min sambo är iväg och träffar sin mamma/undviker bli sjuk så jag har turen att de visar ett Family Guy maraton på kanal 6.

För den som tycker detta inlägg var osmakligt och borde censurerats vill mina nuvarande sjukskötare framföra en hälsning angående just censur.



När var du riktigt sjuk senast?

Kommentarer
Postat av: Zaytsev

Må så vara att man kanske inte gillar Ironman, är inte heller jätteförtjust i honom, men han är ju en ledfigur för Marvel.

Tja, han är ju bara 9 än så länge, jag ska nog kunna få honom på rätt fot ^^

2010-08-02 @ 23:53:35
URL: http://zaytsev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0